Hey Man Did You Touch My Drumset Lyrics

Share This Post:

Presenting you the Hey Man Did You Touch My Drumset Lyrics”.

Hey Man Did You Touch My Drumset Lyrics

Dale:
(To Brennan, believing he touched his drum set) Hey, man. Did you touch my drum set?

Brennan:
Nope.

Dale:
It’s just weird ’cause…it seems like someone definitely touched my drum set.

Brennan:
Yeah, that is weird, ’cause I didn’t touch em’.

Dale:
(Throws Brennan’s feet off the couch) Hey! (Angrily) Did you touch my drum set?!

Brennan:
Hey, knock it off!

Dale:
I know you touched my drum STICK. ‘Cause the left one has a chip in it!

Brennan:
Are you f***ing crazy, man? You sound insane. Do you realize that? You should be medicated.

Dale:
F*** you, Brennan! I know you touched my drum set, and I wanna hear that dirty little mouth admit it!

Brennan:
You get out of my face, or I’m gonna roundhouse your ass!

Dale:
You swear on your mom’s life you didn’t touch it then?!

Brennan:
I don’t have to swear to shit!

Dale:
That’s ’cause you f***ing touched my drum set, ’cause I KNOW, Cops doesn’t start till 4:00!

Brennan:
(Begins to leave the living room)

Dale:
Where you going?

Brennan:
I’m going upstairs. Cause I’m gonna put my nutsack on your drum set! Okay!? (He walks upstairs)

Dale:
Don’t you do that! I am WARNING you right now! If you touch my drums, I will stab you, IN THE NECK, WITH A KNIFE!

Video Song

This is the end of Hey Man Did You Touch My Drumset Lyrics”.

If you have any suggestion or correction in the Lyrics, Please contact us or comment below.

Share This Post:

Leave a Comment